martes, 3 de febrero de 2015

Oferta 1374 Plazas Oposiciones Policía Nacional Para 2015 | Temario Gratis.

El Ministerio del Interior ha anunciado una oferta de 1299 plazas para la escala básica de la policía nacional y 75 plazas para inspectores, lo que supone que las próximas oposiciones están quintuplicando la media de 300 plazas que se fueron ofertando en los últimos años.

Para los que estéis interesados en material gratis para oposiciones, aquí tenéis el Temario Policía Nacional Escala Básica 2015. Próximamente iremos compartiendo más Tests gratis para las oposiciones a policía nacional. También ofrecemos el temario oposiciones guardia civil, para complementar.

Para recibir  notificaciones, tan sólo suscribiros a la Guía de Formación Online en columna de la izquierda de esta web.

1. Windows is the most popular operating system in the world. Introduced and developed by Microsoft. To date, billions of personal computers, desktop, banking systems, government systems are widely used.
    how to get help in windows 10

2. coach site:cursos-fp-universidad-oposiciones.com

ResponderEliminar
  3. HOW MIKE LARRY LOAN FIRM GRANTED ME A BUSINESS LOAN!!!
    Hello everyone, I am Evans Torttor from USA and want to use this medium to express gratitude to MIKE LARRY for fulfilling his promise by granting me a loan, i was stuck in a financial situation and needed to refinance and pay my bills as well as start up a Business. I tried seeking for loans from various loan firms both private and corporate organizations but never succeeded and most banks declined my credit request. But as God would have it, i was introduced by a friend named Esther to MIKE LARRY LOAN FIRM and undergone the due process of obtaining a loan from the company, to my greatest surprise within 48hrs just like my friend Esther said, i was also granted a loan of $387,000.00 USD; So my advise to everyone who desires a loan, "if you must contact any firm with reference to securing a loan online with low interest rate of 3% and better repayment plans/schedule, please contact MIKE LARRY LOAN FIRM. Besides, he doesn't know that am doing this but due to the joy in me, i'm so happy and wish to let people know more about this great company whom truly give out loans, it is my prayer that GOD should bless them more as they put smiles on peoples faces. You can contact them via email on {mikelarryloanfirmworldwide@yahoo.com}

ResponderEliminar
  4. You’ve written nice post, I am gonna bookmark this page, thanks for info. I actually appreciate your own position and I will be sure to come back here.